امکانات نرم افزاری پارکینو

فهرست امکانات پارکینو

اپلیکیشن پارک‌یار بر روی پوزبانکی

بر اساس خیابان و منطقه می‌توانید جایگاه‌ها را تعریف نمایید و برای جایگاه‌ها پارک یار مخصوص اختصاص دهید و از طریق سامانه پایش وضعیت جایگاه‌ها را رصد نمایید و بر اساس سیاست کاری، وضعیت جایگاه‌ها را به حالت فعال و غیر فعال تغییر دهید.

 

پارک‌یار می‌تواند بر اساس انواع پلاک‌ها اقدام به ثبت عمل پارک نماید و همچنین با صلاح دید خود اقدام به چاپ پرینت پارک نماید و جهت اطلاع شهروندان روی ماشین قرار دهد.

بر اساس سیاست‌های کسب و کار، می‌توانید مدل‌های متفاوت تعرفه را براساس متغییر‌های متفاوت تعریف نمایید و انعطاف بیشتری در خصوص هزینه‌های پارک ارائه نمایید.

پارک‌یار می‌تواند با شروع عمل پارک، اقدام به صدور پرینت کاغذی شامل زمان شروع، تعرفه محاسبه هزینه پارک و مبلغ بدهی‌های قبلی در صورت وجود کند و آن را جهت اطلاع شهروند بر روی خودرو قرار دهد.

بعد از پایان عمل پارک و محاسبه هوشمند هزینه، مبلغ هزینه جهت پرداخت به پوز بانکی ارسال می‌گردد و پس از موفق بودن تراکنش، برای شهروند فاکتور از پیش تعریف شده صادر می‌گردد.

بر اساس پلاک خودرو می‌توان به بدهی‌های قبلی دسترسی پیدا کرد و ریز جزئیات عمل پارک را مشاهده نمود و همچنین می‌توان مبلغ بدهی را برای پرداخت و تسویه حساب به پوز بانکی ارسال نمود.

شهروندان می‌توانند با کمک پارک‌یار اقدام به شارژ پلاک خود نمایند و در پارک‌های بعدی بصورت اعتبار از کیف پول خود استفاده نمایند.

در صورت عدم پرداخت هزینه عمل پارک، پارک‌یار می تواند با توقف عمل پارک، هزینه پارک را به عنوان بدهی برای شهروند ثبت نماید.

شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن مخصوص خودشان و یا با ارسال پلاک خودرو به سامانه، اقدام به توقف عمل پارک نمایند. با ثبت پایان توقف، بصورت لحظه‌ای درخواست خروج برای جایگاه مد نظر برای پارک یار ارسال می گردد. پارک یار می تواند با صحت سنجی این قضیه، درخواست پایان پارک را تایید نماید و یا اینکه رد نماید.

پارک‌یارها بر اساس فاکتورهای متفاوت اعم از میزان عملکرد مالی، گزارش بازرس‌ها، ورود و خروج و منظم و ده‌ها فاکتور دیگر رتبه بندی می‌شوند و بر اساس این رتبه بندی می‌توانند تسهیلات بیشتری دریافت کنند.

اپلیکیشن اندروید شهروند

شهروندان می توانند با شماره موبایل اختصاصی خودشان و اعتبار سنجی پیامکی عضو پارکینو شوند.

بعد از پایان ثبت نام، شهروندان می‌توانند مناطق تحت پوشش پارکینو را بصورت جایگاه‌های خالی بر روس نقشه مشاهد نمایند و یا اینکه اقدام به ثبت پارک سریع نمایند.

این امکان وجود دارد که کاربران، بصورت سریع جایگاه‌های خالی سطح شهر را بر اساس خیابان‌های شهر جستجو کنند.

شهروندان خود می‌توانند اقدام به عمل، پایان پارک نمایند و هزینه عمل پارک را مشاهده کنند.

شهروندان می‌توانند با وارد کردن، شماره جایگاه بدون اینکه آن جایگاه را بر روی نقشه پیدا کنند عمل پارک را شروع نمایند.

شهروندان همچنین بعد از اقدام به پایان عمل پارک، می‌توانند هزینه را مشاهد نمایند و از طریق درگاه بانکی اقدام به پرداخت نمایند.

شهروندان می‌توانند تاریخچه پرداخت‌های قبلی خود را بر اساس تاریخ مشاهد نمایند و همچنین بر اساس فیلتر‌های مختلف داده‌های خود را پایش نمایند.

شهروندان می‌توانند جهت سهولت استفاده از سامانه، کیف پول خود را به همراه پلاک شارژ نمایند و بصورت کسر از اعتبار از خدمات پارکینو استفاده نمایند.

محتوای آکارئون

شهروندان می‌توانند بصورت دلخواه هر چند خودرو به سامانه اضافه کنند و مالکیت پلاک خودرو را مشخص نمایند.

شهروندان می‌توانند از بخش مربوطه از اشتراک‌های ماهانه اقتصادی اطلاع پیدا کنند و اقدام به خرید اشتراک نمایند.

در پارکینو امکان طرح درخواست برای داشتن پارک رایگان برای اقشار خاص نیز وجود دارد.

شهروندان همچنین می‌توانند بر اساس مکان جغرافیایی که دارند، اقدام به تغییر شهر خود نمایند و از خدمات موجود در آن شهر اطلاع پیدا کنند.

در سامانه پارکینو این امکان وجود دارد که هزینه پارک‌ها بصورت درصدی به حساب‌های بانکی متفاوت واریز گردد.

اپلیکیشن بازرس

بازرسان از طریق شماره موبایل که معادل نام کاربری است و یک رمز عبور که توسط ادمین پارکینو تعریف می گردد می‌توانند از خدمات نسخه بازرس استفاده نمایند. 

 

بازرسان‌ می‌توانند به لیست تمامی پارک‌یار‌هایی که به آنها اختصاص داده شده دسترسی پیدا کنند و عملیات مربوط به پارک‌یارها را این قسمت دنبال کنند.

بازرسان می‌توانند بصورت دوره‌ای اقدام به دریافت عملکرد پارک‌یار خود کنند و میزان کار کرد پارک‌یار را بر اساس مبلغی که تا به آن لحظه وصول کرده‌ است را مشاهده کند.

بازرس می‌تواند بر اساس عملکرد پارک‌یار انواع مختلف گزارش شامل ترک کار، دریافت هزینه پارک بصورت نقدی، تشویقی و غیره را به سامانه پارکینو ارسال نماید.

پنل مدیریتی

بر اساس وضعیت‌های مختلف، می‌توانید کاربران متفاوتی با سطوح دسترسی متغییر و متفاوت تعریف نماید، دقیقا می‌توانید مشخص نماید که اپراتور شماره یک به بخش‌های حسابداری سامانه دسترسی نداشته باشد و حداقل‌ترین دسترسی‌ها را تعریف نمایید و یا اینکه بالاترین دسترسی‌ها را بر حسب نیاز به کاربران سامانه تخصیص دهید.

تمامی شهروندان و کاربران ثبت‌نام کننده در سامانه پارکینو را می‌توانید به آسانی هر چه تمام مدیریت کنید، بر اساس فیلد‌های متفاوت می‌توانید فیلتر نمایید و کاربری را بر اساس عملکرد فعال و یا غیر فعال نمایید و یا اینکه می‌توانید به تاریخچه پارک کاربر مراجعه کنید و هزاران امکان دیگر.

می‌توانید پارک‌یار جدید تعریف نمایید و یا اینکه پارک‌یار‌های موجود را ویرایش کنید و جایگاه‌های مناطق را به پارک‌یارها اختصاص دهید و یا ویرایش کنید.

می‌توانید برای شهرهای مختلف، جایگاه‌های متفاوتی تعریف کنید و بر اساس رسم کروکی بر روی نقشه، خیابان‌ها و مناطق تحت پوشش را مشخص کنید و اینکه جایگاه‌های موجود را ویرایش کنید.

می‌توانید به صورت آنی، تمامی پارک‌هایی که در سطح شهر اتفاق می‌افتد را رصد کنید و بر روی آنها عملیات متفاوتی اعمال کنید. 

می‌توانید بر تمامی تراکنش‌های صورت گرفته از سوی شهروندان نظارت کنید و وضعیت موفق و یا ناموفق بدون تراکنش‌ها را مشاهده کنید و بر اساس فیلتر‌های متفاوت زمانی و غیره داده‌های مالی را آنالیز کنید.

برای مدیریت شهرها، اضافه کردن و ویرایش شهرها می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید.

برای شهروندان پر مصرف می‌توانید پلن‌های متفاوت اقتصادی تعریف نمایید تا این شهروندان‌ نیز بر اساس نیاز خود بتواند از خدمات این سامانه بهره ببرند و لبخند رضایت بر لب داشته باشند.

برای مدیریت بازرس‌ها، اضافه کردن بازرس جدید، ویرایش بازرس‌های قبلی و اختصاص پارک‌یار به بازرس می‌توانید به این قسمت پارکینو مراجعه کنید.

برای هماهنگی درون سازمانی، همکاران و پرسنل اجرایی ‌می‌توانند امور محوله را از طریق سیستم تیکتینگ درون سازمانی پیگیری کنند و به این صورت تمامی فرایند اجرایی در دل سامانه پارکینو ثبت و نگهداری می‌گردد.

سامانه پارکینو شامل یک سیستم گزارش‌گیری بسیار قوی می‌باشد. می‌توانید به بیش از ۳۰ گزارش مدیریتی در زمینه‌های مختلف از جمله مالی دسترسی داشته باشید تا مدیران را در تصمیم گیری‌های دقیق کمک کنند.