فرم آنلاین مستند نیازمندی (RFP) پروژه نرم افزاری

از ۰۹ الی ۱۸ روزهای شنبه تا چهارشنبه پاسخگوی شما هستیم

بخش ۱ - فرم آنلاین مستند نیازمندی (RFP) پروژه نرم افزاری
شرکت معماران داده رایمندکارا با هدف سهولت ارسال و اشتراک گذاری مستند نیازمندی (RFP) فرم آنلاین زیر را ایجاد و در اختیار مشتریان قرار داده‌است. با تکمیل این فرم، اطلاعات شما ثبت و پس از بررسی در دپارتمان‌های فروش و فنی، نتیجه به اطلاع شما خواهد رسید. مستدعی است با تکمیل دقیق این فرم، ما را در ارائه بهتر خدمات و همچنین تنظیم پیشنهادات متناسب با کسب و کار خود یاری نمائید.
بخش ۲ - مشخصات و اطلاعات تماس
در این بخش اطلاعات کلی و نماینده پروژه ارائه می‌گردد. در نظر داشته باشید مکاتبات آتی پس از بررسی مستندات، از طریق اطلاعات زیر صورت می‌پذیرد.
بخش ۳ - کلیات پروژه | مدل کسب و کار
گام اول و مهم در طراحی یک راهکار اختصاصی (وبسایت،‌اپلیکیشن و پلتفرم‌‌های یکپارچه) درک صحیح مدل کسب و کار آن توسط تیم فنی است. در این بخش کلیات پروژه و چگونگی کارکرد آن از دیدگاه کاربر مورد بررسی قرار می‌گیرد.
پروژه یا سامانه مورد انتظار خود را معرفی نموده و در مورد چگونگی کارکرد آن توضیح دهید. سعی کنید در توضیحات اهداف، نقاط قوت و تمرکز سامانه را تشریح فرمائید:
موضوع پروژه
آیا برای ادامه مذاکرات به قرارداد محرمانگی (NDA) نیاز دارید؟ (در صورت ثبت پاسخ مثبت، جهت هماهنگی از واحد اداری و امور قرادادها با شما تماس حاص می شود)
پلتفرم‌های انتخابی شما چیست؟
پنل تامین‌کننده / پذیرنده (B2B)
کاربر نهایی (B2C)
پنل مدیریت (ادمین سیستم)
کدام گزینه مدل جریان درآمدی کسب و کار شما را بهتر توصیف می‌کند؟
پروژه شما در چه مرحله‌ای است؟
زمانبندی مورد انتظار شما برای خاتمه توسعه و راه‌اندازی سامانه چقدر است؟
در حال حاضراز پلتفرمی فعال یا سامانه‌ای مشابه استفاده می کنید؟ *در صورتی که پاسخ شما مثبت است، آدرس سامانه مربوطه را ذکر نمایید
در صورت مثبت بودن پاسخ سوال فوق، کاستی‌ها، دلایل عدم رضایت و علت نیاز شما به سامانه جدید چیست؟
ارزش پیشنهادی یا مزیت رقابتی ایده شما چیست؟ سامانه شما چه ناکارآمدی و نقصانی را رفع و جبران می کند؟
درصورت آماده بودن مدل کسب و کارتان، فایل آن را آپلود نمائید: راهنمای تنظیم مدل کسب و کار: https://mdade.com/bmc
بخش ۴ - ویژگی‌ها و ماژول های مورد نیاز
این بخش ناظر بر امکانات، ویژگی‌ها و قابلیت‌های مورد انتظار شما در طراحی سامانه آنلاین (اپلیکیشن و وبسایت) است. نوژن به صورت پیش فرض، خود را موظف به توسعه پلتفرم‌های اختصاصی، مقیاس پذیر و گسترش پذیر می‌داند. به همین دلیل این موارد در سوالات گنجانده نشده‌است.
انتخاب شما در مورد رابط و تجربه کاربری (UI/UX) پروژه چیست؟ *
فیچرها و ویژگی‌های مورد نیاز سامانه خود را انتخاب نمائید: (توجه داشته باشید که انتخاب این موارد ارتباط مستقیم با هزینه اجرای پروژه خواهد داشت)
نیازمندی‌های ویژه مورد انتظار شما در سامانه چیست؟
تمایل به دریافت سورس کد و مستندات پروژه دارید؟ (آماده‌سازی مستندات و تحویل سورس کد در محیط عملیاتی جدید، هزینه و زمان‌بری جداگانه خواهد داشت. همچنین تحویل سورس کد به منزله خاتمه پشتیبانی با شرکت می‌باشد) *
سناریوهای استفاده و انتظارات کاربر از سامانه را در قالب Use-Case‌ تشریح نمائید. مثال: «به عنوان کاربر می‌خواهم بتوانم سبد خرید خود را تکمیل و به صورت نقدی / آنلاین پرداخت کنم» یا «به عنوان کاربرمی‌توانم با تلفن همراه / ایمیل در سامانه ثبت نام کنم» یا «کاربر می تواند تا ۲۴ ساعت پس از دریافت سفارش، نسبت به عودت و لغو آن اقدام نماید»
بخش ۵ پیوست و توضیحات تکمیلی
در صورتی که مستندات دیگری از کلیات پروژه در اختیار دارید در این قسمت بارگذاری نمائید.
توضیحات تکمیلی
ارائه مدارک و مستندات بیشتر